Måndag

Oj vad dum jag var mot en fluga nyss, har typ ångest. Den hade flygit in i en flaska och då skruvade jag på korken och skakade flaskan mycket hårt så flugan skadade sig, men nu börjar den piggna till så jag ska nog ta ut flaskan och släppa ut flugan så den kan flyga fritt i den stora världen!

Nu är det dax för mig att fixa mig för stall, sis är i västerås och hämtar sin mobil så blir för mig att åka till stallet själv idag, men det är skönt det också. När jag kommer hem blir det matlagningsdax, fast måste nog handla först kom jag på nu..
Men sköt om er så länge, pusshej! :)

Vad ska man säga om man inte vill, utan att personen i fråga ska ta illa upp?

Kommentarer
Postat av: nettan

hitta jenny sin mobil?

2009-09-28 @ 19:24:15
Postat av: L

Släpp ut frugan du! HAHA :D PUSS

2009-09-28 @ 21:02:47
Postat av: Jenny

Ja, de hade fått in den hos VL :) men kameran är lost:( den är säkert stulen för de hade inte fått in den på hotellet :/

2009-09-28 @ 21:08:44
Postat av: Jag :)

Hahahahaah skrev lite fel ;) Jag visste att du skulle fortsätta läsa bloggen för nu har du ju lämnat spår efter dig igen ;) haha. Puss på dig :)

2009-09-28 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0