Lösnaglar,Skola,Stall,Umgås

"Ok, jag har inte Pelle" hahah så kan smsen se ut när man har lösnagalar, det roliga var att jag svarade på frågan vad händer i helgen. Hahah

Idag har jag varit i skolan dock en soft dag med två eftermiddagslektioner som resulterade till att vi skutade 14.00. När vi hade pallat oss hem så drog jag och sis till stallet. Men när vi var klara där och kom hem så fixade vi oss för vi skulle ju äta med Lisa och Evelina. Efter ett tag knackar det på dörren och jag går ner för att öppna då möts jag av en rolig surprise nämligen en Diane som tittar in, så hon hakade också på. Vi bestämde oss för att hämta mat och sätta oss här hemma och äta och titta på idol. Efter idol blev det film, det var trevlans, kul att umgås med tjejerna :)<3

Nu sitter jag här och skriver medans Evelina har somnat på soffan och sis borstar tänderna ;) 
Puss och godnatt gott folk! :) 

Kommentarer
Postat av: D

Inte vill man missa mat, umgänge och en dålig film ;) Nästan hela SM :)

2009-09-12 @ 10:56:18
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: Jag :)

hahah det är ju sant :)

2009-09-12 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0