Innan skolan

Nu sitter jag och är klar för skolan, jag tycket faktiskt att det ska bli roligt att gå till skolan idag, det ska bli kul att träffa lite folk, det känns som att det var ett tag sen :) Fast det är dock lite tråkligt att jag har smittat min sis nu. Hoppas hon blir kry tills lördag!

Igår fixade jag stoppet i duschen, det var inte så trevligt måste jag säga. Men nu är det fixat så nu dröjer det ett tag tills det måste göras igen ;)

Nu drar jag till skolan, men hörs senare idag tror jag, pusshej! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag måste bli frisk tills på lördag! :)

2009-09-03 @ 18:23:23
Postat av: Jag

Tur att du blev det, eller jag iaf så pass frisk så du kunde gå ut :)

2009-09-08 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0