gäatblooogg : DK;EW och SPÄTTAN

Nu dansar Diane och Annette i mitt vardagsrum! :) 18 år tooodaaay nettan <3  wihah det är askul. ooohhooohhhh /dk bajs pyss!


nu är det SÅÄTTTTTAN: ska bara berätta att jag har världens bästa vänner, igår fick jag en present av evve, jenny och johanna......en kryssning wiiiiiiiiiiihooooooooooooo*0Dmlove them
dk tog just bort all musik så nu kan vi inte dansa mer.............pusssssssssss johanna fan!

Diankan hade ner ner datorn på gooooolvet då slutade musiken och då försvann alla glad miner. lite cry här och lite cry där.


GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODBYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: Anonym

"lite cry häroch lite cry där" det är evelina det hahaa

2009-09-27 @ 10:05:52
Postat av: Jag :)

hahah jaha ;)

2009-09-27 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0