Fredag och helg

Tjaba!
Nu sitter vi i Bellas lägenhet!

Denna dag ha varit bra, den började som vanligt på Café silver.. Men jag kom inte där ifrån förns ungefär femtiden, det var mycket folk som kom, så jag kunde inte lämna Ida själv med massa kunder och disk. 

När jag kom hem blev det stress till stallet och mockade. Väl hemma blev det dusch och fix innan västerås och somsagt nu sitter jag här. Men n måste jag vara lite social :)
PUSS OCH HEJDÅ!
Ha en underbar helg :D

ps. Lisa har så kul hemma i soffan! Vi lovar vi kommer har roligt åt dig;) haha puss på den tjejen <3

Kommentarer
Postat av: Lis

haha puss på den tjejen!

2009-09-26 @ 18:25:18
Postat av: Jag :)

:D<3

2009-09-26 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0