?

Idag har jag ridit på Sorf, det gick bra jag red Frans :D Jenny fick rida en ny ponny som precis hade kommit, det var kul att se, duktiga! :)

Erik var riktigt bra i idol!

Utgång på lördag, vilka vill haka? (Kim fyller ju faktiskt år!) Men det är bara att höra av sig ;)

Jag har betalat min första räkning idag, fast det gick inte så bra, för idag var ju sista dagen man kunde betala, men då var jag tvungen att skriva i morgondagen som betalningsdatum, men det kan väll inte görs så mycket för en dags försening? haha jag är ju fatiskt nybörjare ;)

Vissa människor kan inte vara från denna värld? Jag fattar ingenting, vad det gäller det alltså!


Denna dag kommer vi alltid att minnas tjejer! :)


Kommentarer
Postat av: LIsa

var ska ni gå ut? och vilka ska gå ut? :)

2009-10-01 @ 14:44:40
Postat av: Jag :)

I Sala :) Jag, Jenny, Evelina och Annette är det som jag vet, men hoppas på fler? :D:D

2009-10-01 @ 16:24:27
Postat av: nettan

hahaha... fy fan vilken bild=D man kan ju bara älska den=)

2009-10-01 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0