Tisdag

Denna dag har varit lite stressig.. Men det har gått bra och vi hann göra allt enligt våran tidsplan ;)

Det går bra på praktiken, jag trivs!

Ja det börjar bli dags att höra av sig till Maria igen (hon som fixade mina naglar) för jag börjar nämligen tappa naglarna nu och jag vill ha dem fixade till vi reser :)

Börjar få lite smått panik med att jag aldrig kommer igång med pluggande, har ju bara 1 och en halv vecka på mig nu, stress och åter stress ;} Jag ska läsa 70 sidor i olivers resor eller vad den heter.. För mig är det mycket efter som att jag är så himla segläst, aja dags att böra, snart imorgon kanske? Haha nej men det är så jag gör hela tiden, skjuter upp det, sen blir det bara mer och mer att göra så blir man stressad och är dess utom rummet stökligt så blir det kortslutning eller åtminstånde kaos i mitt huvud. Dags att skärpa mig, rycka upp mig kanske inte vorre helt fel! ;) 

Nu måste jag duscha för snart börjar juh idol men Mariette och Erika måste ju redan vara klara, det var ju klart bästm gåshud blev det när de sjöng. Jag tyckte inte att hon Moa var bra idag.. 
Nog för mig idag, hörs och ses och puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: V

Haha din Idol nörd :D Som ni ser så har jag bytt lite blogg och haft mig. Fick damp på min gamla igår, hade fixat i typ 3 timmar med designen och så försvinner allt? jaja här är den nya så du vet :) ses till helgen <3

2009-09-30 @ 10:02:57
URL: http://mmaxe.blogg.se/
Postat av: Jag :)

haha.. Jaham jag märkte det när jag idag försökte besöka din blogg som vägrade att komma upp, men nu förstår jag varför ;) Ja vi ses :) <3

2009-09-30 @ 22:53:37
Postat av: Viktoria

Haha ja, jag blev riktigt arg på den andra igår :D Men nu är min nya snyggare :) PUSS

2009-09-30 @ 23:50:08
URL: http://mmaxe.blogg.se/
Postat av: Jag :)

Ja den bev ju jättefin, men måste länka om dig nu, skulle göra det igår men gjömde bort ;) Puss

2009-10-01 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0