Helgen

Gårdagen var skoj, först var tjejerna här och det blev förkrök med singstar! Gissa vems lag som vann då? eller jag kan säga, vårat! (Lisa, Evelina och så lilla jag). Fast jag förstår inte hur för det känndes som vi förlorade hela tiden ;) Sen drog vi till hotellet med partyhatt och "tuta", det var mycket folk. Jag går som alltid fram och pratar med Tom i midnight scrapers, hahaha.. Men det var en väldigt lycka kväll eller jag kanske ska säga helg. :) Fast jag tycker riktigt synd om Bella, Diane och Jenny som har blivit av med saker i helgen, jag förstå verkligen hur det känns efter som att jag har varit med om samma sak själv.. Hoppas verkligen att det löser sig, att ni på något sätt får tillbaka era saker, stört av folk att sno!
 
Här kommer lite bilder! NEJ DET FÅR INTE VARA SANT! FAN FAN GÅNGER TUSEN! Som Evve skulle ha sagt :(

puss och hejdå på er!
PS. Tack till Bella som lät oss vara och sova i hennes lägenhet, assnällt! :)


Kommentarer
Postat av: EW

ånej tappa ni kameran? :( fan fan gånger tusen..:/

2009-09-27 @ 17:17:03
Postat av: Jag :)

Ja, eller Jenny gjorde :'( mycket cry här och mycket cry där! ..

2009-09-27 @ 17:38:45
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: Jag

Eller så blev den snodd* :( Det var hur många som helst som blev av med värdesaker igår, så det skulle ju kunna varit någon som gick och plockade :/ ..

2009-09-27 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0