Ulltraljud

Tjaba!
Idag har jag varit på mitt första ulltraljud. Det gick bra, barnet så bra ut, det var bara lite större än vanligtvis men det kunde tyda på tvillingar, hoppas :D Tänk er två tvillingar som knatar runt överallt och så, underbart. Men vi bokade in ett till ulltraljud igen om tre veckor och barnmoskan sa att vi redan nästa ulltraljud kan se om det är tvillingar :D Spänning, berättar så snabbt jag vet.

Hahah skojade! ;)

Men jag gjorde faktiskt mit första ulltraljud idag och det kunde inte hitta någonting, så det var skönt :) (Jag har ju haft ont i magen ni vet) Sen åt jag och Mami på Max för jag hade ju inte ätigt något på mycket länge som nu såg i mitt andra inlägg.. När vi var klara med det, drog jag till cafe silver, det gick bra att praktisera denna dag med :)

Jag har också solat idag, så skönt, man får tid att tänka och nästan somna i värmen :D

Godnatt och PUSS!

Kommentarer
Postat av: Inger

Du kan konsten att skrämmas!!!

Skönt att du är frisk!



Stor kram

2009-09-23 @ 12:27:34
Postat av: Jag :)

Haha ja, jag vet, jag var jätterädd att du skulle gå på det så det var därför jag skrev att jag skojjade så snabbt, annars hade jag nog väntat med det till slutet av inlägget ;) kramar :)

2009-09-23 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0