Första APU-dag

Dagen började med att jag inte vaknade av veckaklockan eller när mamma ringde så hon fick komma och väcka mig, (tack för det :)).

Sen fortsatte dagen med samma tur, när jag kom till Cafe Silver förstod verken Ali eller Eva vad jag gjorde där, de hade glömt bort att jag skulle komma redan denna vecka (A) haha.. Men inte nog med det jag skar mig också, så skulle jag hämta plåster för det blödde men då var plåstrena slut. Då berättade jag det för Eva som skulle handla, när hon är tillbax så säger hon "nej jag glömde köpa plåster". Hahah men min otursförmiddag slutar inte där, jag skärde mig såklart 1 gång till på samma hand och då behövde jag vekligen plåster för det blödde mer, men jag överlevde ;) hahaha

Imorgon blir det doktor och ingen mat på över 12 timmar, hungrig är bara förnamnet... "Jag är hungrig" kommer nog vara min kommentar i bilen på väg in till västerås. haha alla minns väll när jag hakade upp mig och sa "åhh vad mätt jag är!" hela tiden(A)

Åh längtar till helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0