Bikini!

Igår jobbade jag, det gick bra, men det var sååååå MYCKET folk, kön tog aldrig slut, disken tog aldrig slut, men brickorna där emot tog alltid slut, hahah ja ni förstår! ;) Jag fick min lön igår, och det blev mycket mer än jag hade räknat med så jag är superglad för det :D När jag kom hem så åkte jag och min mor till stallet där jag red två hästar och det gick bra :) Doran var riktigt fin tycker jag, fast lite drygt är det när hon lossas att jag är hård i handen och kastar upp huvudet, fast jag i själva verket är mycket mjuk.. haha personlighet.. När vi kom hem så fixade vi upp och åt massa kräftor, det var smaskens ;) Sen blev det somna framför en film..

Dagen började med att jag vaknade av en stor fluga i mitt rum vid 10-tiden.. Då kan man ju inte somna om direkt, så jag gick upp och bestämde mog för att göra skagenröra, så jag körde in en grov baguett i ugnen och sen när jag var klar med skagenröra la jag ett salladsblad på baguetten och smetade på röran. Det var en god frukost. Och nu sitter jag här efter en tids fixandes på farm ville (facebook) det är faktiskt roligt :)

Sis och Bror åkte till pappa på fredagskvällen (jag kunde inte följa med för jag skulle ju jobba på lördagen), de skulle åka ut med båten, trevligt :)

Imorgon börjar praktiken och gissa vart jag ska vara? På Café Silver. haha, men det är ju kul att träffa lite folk och så, sen är det ju bara 3 veckor för vi (jag och jenny) ska nämligen åka till Egypten den sista veckan praktikveckan :D Med pappa, Carlotte och småsyrrorna, åhh vad jag längtar, jag har ju till och med köpt 6 bikini tills det ;)


Dessa blev det :) (REA, REA, REA och åter REA.. ) Det landade ungefär på 300 kr vilket ger ett snitt på 50 kr delen, så jag är riktigt nöjd :) Fast det var några delar som kostade 25 kr och några som var lite dyrare osv..

 

Hmm kanske ska gå ut och sola nu, det är ju varmt, får se..
Ha det bäst och puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: D

Wawawiwa för leopard med rosa! Snyggt :)

2009-09-20 @ 16:14:22
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: Jag :)

Åhh tack så mycket DK :)

2009-09-20 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0