Då vad det Lördag

Nu är det så att jag snart ska börja fixa mig för en kväll som börjar med lite tjejer här sen vidare till hotellet :D Det ska bli kul, bara jag kommer på något att ha på mig.

Det är kul att känna att man vill ha något nytt på sig varje gång man går ut och att det känns som att man inte har några kläder!

Idag har det inte hänt så mycket, jag vaknade, åt frukost, fixade mig, cyklade till stallet, red ut med sis, cyklade hem, mötte Evelina, skutsade hem henne till oss, åt pizza, rakade benen, duschade, tittar på tv! Ja så har dagen sett ut hit tills. Det ska bli kul att träffa tjejerna ikväll, så nu ska jag nog gå och titta i min garderob, eller jag vet jag kan rota i sis garderob nu när hon står i duschen då lär hon ju inte märka något (A)
pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0