Uppdatering

Hahah förlåt (speciellt till Viktoria) för att jag inte har bloggat ;) Men som ni kanske förstår är jag mycket stressad för det är mycket som ska göras innan resan och så. Idag har jag varit hos Maria och fixat mina naglar och jag blev även denna gång mycket nöjd, skönt att ha naglar igen må jag säga (A)

Jag har även tittat på "Mammas pojkar" haha roligt program detdär :D Sen blev det "inlåst" lite tråkligt att folk får gå så lätt tycker jag. Men jag tror och hoppas att det kommer gå bra för ungdomarna! (kanske inte alla men räddar det någon eller några så är det ju som sagt värt det) ;)

Saker som jag gjort idag inför resan är: Tre olika lister på saker som ska handlas och göras, sen har jag även gjort en lista på saker som ska ta redas på. Tvättat har jag också gjort. Kvar att göra idag, hämta resväskan och ta upp tvätten. Sen ska jag ju fixa mig för sängen också, så jag har en del kvar.

Men jag tror vi syns imorgon, sköt om er och glöm inte PUSSEN! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

tack haha :D

2009-10-09 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0