Tisdag

Hej :)
Det gick jättebra att rida igår, jag red Frans :D

Idag när jag vaknade så bestämde jag, mamma och sis oss för att titta på gamla filmer på när hästarna kom, då var det Taipan och Svante som skulle bli våra alldeles egna hästar, den känslan den glädjen är obeskrivlig.. Så fina dem är/var :) Haha åh vad ljusa röster vi hade..

Sedan gick jag och sis ner på stan, skulle titta om vi hittade några kläder tills imorgon (utgång i västerås) och det gjorde jag, det blev två kläningar typ, så får se vad man väljer att ha på sig imorgon, den andra kommer man förmodligen att ha på sig på lördagen. :)

Sen när vi kom hem bestämde vi oss för att vi skulle iväg igen och handla groggvirke, så vi slipper göra det imorgon, för då kommer vi ha riktigt stressigt, vi ska ju rida på sorf imorgon, sen när vi kommer hem måste vi duscha och fixa sig någorlunda så att man kan gå utanför dörren iaf, på mindre än en halvtimme för sen måste vi hinna med tåget, jaja får se hur det går, stress och jekt kommer det bli iaf, men hoppas vi hinner :)

Sen åkte vi till stallet och mockade (tänkte rida imorgon isället, så fick hästarna sin vilodag idag). När vi kom hem blev det packa ihop saker som vi ska ha med till västerås och Evelina imorgon, ska bli kul att se hennes hem, hon har flyttat till västerås nu och kul att träffa hennes hund också såklart! ;)  Javsitja efter stallet blev det solning också. Sen softa framför tv samtidigt som man tog bort lösnaglarna :/ Känns alltid så tomt utan dem.. Men men jag får väll klara mig. Ska kanske fixa mina egna naglar sen, eller så får sis hjälpa mig, i så fall tänkte jag prova ett annat matreial, det kostar lite mer en det jag använde på sis naglar, men det kanske är mycket bättre, värt att proa kan tyckas :)

Men nu blir det en snabbdusch sen hopp i säng! Puss på er och sov underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0