Sista uppdatering?

Nu sitter jag här med andningsproblem pga. snuva. haha.. Men det rullar och nu är det färdipackat och tågbiljett bokad till imorgon :) Ska bli så skönt.

Ni måste ha kul åt oss på studentfesten imorgon! Men jag måste säga att jag saknar mina vänner otroligt mycket, länge sen jag såg dem, men som sagt hoppas ni har underbart kul imorgon :D Ni måste höra av er på söndagen och berätta allt roligt som har hänt :) (annars kan ni räkna med att få ett sms från mig(A)) Man är ju nyfiken ;)

Men nu väntar nässprayen och en bäddad säng på mig ;) Förhoppningsvis blir det någon mer uppdatering innan vi lämnar det kyliga Sverige och drar till det varma Egypten. Men om inte så måste ni lova att ta hand om er och vara rädda om er själva/varandra! :)
Godnattochpusspåer!


Det sägs att snön ska komma på måndag (A)

Kommentarer
Postat av: D

hihi lillmamman ska jag kalla dig tror jag ;) Klart vi tar hand om varandra, don't worry (A) Och systrarna får ta hand om varandra i Egypten!! Fan va varmt och skönt! :) Puss

2009-10-10 @ 09:21:31
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: jag :)

hahaha, Ja vi ska försöka ha så kul, men det tror jag att vi kommer att ha :)

2009-10-10 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0