Redan tordag?

Hej :) Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra förutom att jag knappt kan andas, måste ta nässpray alltså ;)

Nu sitter jag och väntar på sis, jag hade tänkt plugga tills hon kom hem, men tror ni jag gör det? Nehe då jag skulle bara logga in på mailen för att hämta min loggbok som jag hade skickat dit, ja då börjar man ju titta/svara på alla mail och nu hamnade jag här.. haha

Denna dag har varit sig lik än så länge vill jag påstå. Förutom att Angelika min lärare var och hälsade på, haha hon är för rolig, men det gick bra tycker jag, (kul med beröm) ;) Jah nu ska jag gå och läsa Kenzas blogg höde ett roligt skvaller om henne imorse, måste se om det stämmer :)
Men hörs och ses, pusshej! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0