Idol idag

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men man har mycket att göra sen känner jag att det är massa jag vill berätta för er om resan, och lägga in massa bilder, men det tar långt tid att välja ut bilder men jag måste få ett ryck i helgen och lägger in bilder och berättar.

Vissa saker som har hänt under denna vecka har varit helt sjuka, tråkiga och hämska.. Hoppas att allt löser sig.. Alltså det är inget som har hänt med mig eller någon ting utan det är saker i sala.. Det är inte änns någon jag känner men man blir ändå beröd eftersom att det är så nära, man vet ju vem det handlar om, ja ni kanske förstår eller så förstår ni inte..

Idag blir det väll stallet när jag kommer hem från skolan sen har jag inte så myckt planerat. Det bilr voffel/pjamasparty hos annette i helgen om jag har fattat det rätt ;) haha.. Det blir kul hoppas jag :D

Hörs sen, puss på er! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0