Kameror

Idag har jag som vanligt varit på café silver, det gick bra :) Måste packa ihop massa eller åtminstände ta fram kläder som behöver tvättas. (Tack sis till smittningen) ;) Hoppas det inte sitter kvar länge..

Vi har tittat på kameror idag, åh jag blev såklart kär i en jättefin kamera som var dyr, iaf för vad vi hade tänkt oss..


så ser den ut! Den var riktigt liten, slimmad, bra och riktigt snygg!


Sen var det denna, den var billigare (fanns dock i fler färger).

Jag skulle vilja åka till mediamarkt, men vet dock inte om vi har tid för det, vi åker ju på lördag till stockholm you now ;)

Nu dusch, sen säng så sov gott mitt folk! haha Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

du är ju värre än Lisa, megabloggtorka på johanna :) vill ju veta vad du gör haha :D

2009-10-08 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0