Hotellet

Som sagt blev det utgång igår, det var lite tråkigt att inte alla tjejer hakade, men det blev jag, sis, EW och Nettan, jag tyckte att det var skoj som vanligt :D Hahaha Kul att en trode att jag var Lisa Ström igår, hahah vi är ju inte alls lika, men roligt var det. Sen var det en som jag inte har någon aning om vem det var som frågade mig om Lisa Ström var där, så hon fanns i våra tankar, haha ;) EW tyckte det var kul att ha vattnet på trots att det var stopp i handfatet så vattnet rann ut på golvet, haha. Ja ja nog pratat om gårdagen här kommer bilder!


Haha det blev dans i vardagsrumet :) det blev videos också, men dem tror jag inte att jag kommer dela med mig av. hahah


Inne på hotellet, blev tuvärr inte många bilder..

Nu är det en vecka kvar till vi drar till solen :D Hoppas att jag tar många bilder där nere så ni får se hur vi hade det också :) Måste börja packa snart, eller iaf tvätta.

Idag var vi på middag hos Elve och Elke, trevligt och gott var det såklart! :)
Ha det bäst och PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha vafan :D Du är min nya tvilling ;) Ska ni vara borta en eller två veckor? (hoppas en) haha.

2009-10-04 @ 21:12:21
Postat av: V

När åker ni till Egypten, alltså vilken dag/tid? :) <3

2009-10-04 @ 21:15:50
Postat av: Jag :)

Lisa: Jaaaa tvillingar :D Hahah en vecka :) puss på dig!



Viktoria: Vi åker på måndagen typ tidigt på morgonen :) <33

2009-10-05 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0