Yes! B4 bokad;)

Oj över 70 bilder blev det i förra inlägget, nu kanske ni förstår varför det tog tid ;)

Igår ringde café silver in mig ungefär vid 13-tiden. Det var härligt att jobba lite. När jag kom hem var Evelina hos oss, för vi skulle åka ut på landet (till Nettan), där vi åt vofflor, tittade på film, släckte ner hela huset och skrämde varandra sedan blev det en hel del prat också, mycket trevlens :) Jag får passa på att hälsa Nettan och Frida en härlig resa, dem ska nämligen till London, åker inatt.

Idag när vi kom hem åkte jag till stallet och red båda tottarna, det gick kalas. När jag kom hem så fixade jag mig för att gå ner på stan och skriva på lite papper, det är nämligen så att vi har fixat hytter till studentkryssningen :D Så himla roligt det ska bli. Sen blev det lite tv, sen bestämde vi oss för att jag skulle fixa sis naglar, det tog ungefär två timmar, men såhär blev resultatet:


Imorgon är det igenridning på sorf, i Görans grupp, ska bli riktigt spännande jag har aldrig ridit eller sett han ha lektion men jag har dock hört att han är riktigt duktig. Jag måste bara säga att i onsdags när jag red gick det hur bra som hälst, jag var sjuk men kom till sorf ändå, skulle ju få rida en ny kuse som bara hade gått med på en lektion tidigare, så det kunde man ju lixom inte missa. Jag fick veta att det inte hade gått så jättebra för den när den gick med förut, men alltså så bra det gick för mig har det inte gått på länge, allt bara stämde! Helt underbart. Oftast hur sjuk man än är så kan man koppla bort det när man rider, man känner inte smärtan eller tröttheten för man är så konsentrerad på det man gör. :)

Det var allt för mig, GOD NATT på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0