Fredagskväll

Idag har det gått bra på jobbet förutom att jag blev lite trött vilket gjorde att jag såg ledsen ut enligt en kund.. Hahah men ja sa att jag är konsetrerad ;) Då sa han att man ska vara det, men de är ju fredag, jag bara ja då ska man ju vara glad:D Haha så löd våran konversation..

När jag kom hem var det bara för mig att dra och handla. Sen ringde ett okännt nummer på min mobil för andra gången idag, då han jag svara, ja då var det bror som behövde min hjälp, han är ju i Norge nu och så hade han råkat stängt av sin  mobil, så jag cyklade hem till Alex och hittade lappen där hans pinkod stod på, så fick han ringa upp mig så sa jag koden till han, men jag hoppas att de har det roligt i Norge för det är dem juh värda! :)

Sen var det bara att cykla till stallet när sis kom hem, vi red och fixade som vanligt. När vi hade cyklat hem i kylan så gjorde jag mat, det blev stekt kött och keso :) Detta åts såklart till idol!

Nu sitter jag här, orkar inte röra mig, fast jag skulle behöva fixa massa saker, men igår läste jag första sidorna i Gulvers resor (svenska B) och skrev lite loggbok (projektarbete). Men det finns fortfarande mycket kvar att göra. Sis sitter och hostar mycket, hoppas det försvinner snart! Åh imorgon är det lördag vilket betyder FESTA :) Kul kul.. Blir kanske sita gången på ett tag iaf med tjejerna, fast alla verkar inte följa med, men hoppas på massa kul ändå! :)
Pussen <3
Vissa är bara för snygga!




Kommentarer
Postat av: Inger

Ja, Johanna. Både du och Jenny bidrar med något underbart bara genom att vara er själva. Fortsätt med det.



Kram till er båda

2009-10-03 @ 12:47:16
Postat av: Jag :)

Tack mormor :)Vi saknar er!

Kramar till både dig och Lars :)

2009-10-03 @ 20:23:47
Postat av: Inger

Tack Johanna! Vi saknar er också. Ni vet att ni alltid är välkomna.

Ni får höra av er när ni får ett hål i almanackan.

Var rädda om er i Sharm-el-Sheik och hälsa Kenneth och Alexia.

Stor kram från Larsa och mig :)

2009-10-04 @ 11:59:35
Postat av: Jag :)

:) Vi funderar någon ting vecka 44, om vi hinner för då har vi lov :) Japp det ska vi (både hälsa och vara rädda om oss)

Kram =)

2009-10-05 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0