Inlåst

Ja det var ju inbrott på Times imorse, hm, hade typ tagit tobak och lite pengar hörde jag, men det bästa var ju att en av dem blev tagna så det var ju bra det. Varför kan inte folk bete sig, fatta att mitt är mitt och ditt är ditt och det rör man inte. Ja man får höra mycket när man är på café silver det finns ju alltid någon kund som har något spännande att berätta.

Stallet gick bra och syrran red riktigt bra! :)

När vi kom hem kännde vi oss inte så hunriga så vi bestämde oss för att äta tost idag, sen har man dess utom inte så mycket tid när man kommer hem vi åtta och ställa sig och laga mat.. Tråkigt för om man hade lite mer tid hade man kunna njuta så mycket mer. Men det kommer väll den dagen då man känner att man har för mycket tid också? Imoron måste vi städa kan jag tycka för det är lite stökigt här hemma ;) Men det ska väll gå bra om man hinner vill säga..

Jag tittade på "Inlåst" idag, det var intressant, vissa av dem behövde ju verkligen hjälp. Tänk om man kan få dem på annat spår i livet. När jag var mindre så tyckte jag tillexempel att folk som knarkade och slogs var idioter och jag tyckte verkligen inte att det var okej. Men nu tycker jag att alla är värda en andra chans, nu skulle jag inte dömma folk för deras bakgrund eller tycka illa om dem för vad det gjort tidigare, har dem klarat att ta sig ur de trasiga och trasliga livet det hade så är det bara bra och starkt gjort. Döm inte människan för dens förflutna utan för vad den befinner sig nu och hur den ser på framtiden.

Ja lite tankar och funderingar fick ni där, det är ganska intessant hur man förändras som människa. Jaja nog om detta, nu är det idol som gäller sen dusch och sist en date med kudden för att sedan välkomna en ny dag som heter fredag. Spännande, ses imorgon! 
Pussssspåer! :)


En härlig sommarkväll på landet, med kubbspel (Vårtat lag vann vill jag minnas) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0