Anonym

Hej! Nu sitter jag här igen och håller tummarna för att jag ska kunna prata imorgon, är ju hes idag och har precis läst en saga (A) Det är kul när man sitter och ritar och får höra "oj oj jag råkade se allt utom benen" haha.. (Hur kunde hon veta att det var ben?)

Det är inte roligt att få missade samtal när man sedan tittar på mobilen står det "Anonym" på telefonen, det läskiga är att det händer allt för ofta, nästa gång hoppas jag på att hinna svara, då ska jag driva tror jag om det är någon av dem kandidaterna jag tror att det är ;) HAhaha..

Men nu ska bror ha sin dator!
Puss på er och ha en underbar kväll allesammans vad ni än bestämmer för att göra! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0