Vad skulle jag göra utan suddknappen?

Idag gick jag upp vid 11 tiden för att äta frukost och fixa mig för stallet (oj var tvungen att skriva om det ordet 5gånger och sedan titta 1 minut på det för att se så att jag stavade rätt..) Det gick bra med stallet sen blev det cykla snabbt hem för att tvätta av håret och följa med mami när vi skulle skutsa bror till västerås, han ska ju åka till Norge this week! Sen var det dags att handla i västerås och efter det hemfärd.

Vi bestämde oss för att äta rebensbjäll med baguett till. Efter det fikade vi, sen gick jag upp och slängde mig i soffan för att sova en lite stund (måste verkligen sluta med socker på riktigt igen!). 

Nu blir det som vanligt en dusch och sen sängen. Vi har ju 5 timmars uppsatsskrivning imorgon, hoppas det går bra :)
Puss på er!

En hund med större hjärta en henne finns nog inte, saknart! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Guud så fin Ester va <333333333

2009-11-18 @ 20:10:15
Postat av: jag :)

Jahaa<33

2009-11-19 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0