Trött

Ja nu skulle jag fixa min dator, men det slutade med att mappen D som var full nästan tömdes men då blev C full som inte var den innan (jag har tömt papperskorgen), haha aja få fortsätta med det imorgon.. Annars har det varit rätt soft skoldag, vi slutade kring 11.30 så det var skönt. Men jag har varit riktigt trött hela dagen, ska nog gå upp och slumra till i soffan när jag är klar med detta inlägg ;)

Det gick bra att rida idag, fast var ju trött så lite sämre tålamod, men det är inte i närheten så dåligt som vissa andras..

Men nu ska jag som sagt pallar mig upp för trappen, passera hallen både nere och uppe, sedan gå in i vardagsrummen, ta den längsta delen av soffan om jag hinner, lägga mig ner och greppa tag i filten som hänger på soffkanten och slummra in, in i en ljup sömn för att sedan halvvakna till sis ljuva stämma för att till sist sommna in, in igen.

hhaha så kan det juh se ut.. Men ha det bäst alla mina 10 000 läsare och glöm inte pussen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0