Plugga

Det gick bra i stallet :) Men när jag kom hem åt jag sen blev det plugga av, det är skönt att jag fick naturkunskapen gjord även om det var något som man kunde strunta i så måste man ju ställa sig in hos Staffan ;) haha.. Sen läste jag lite svenska också, ska hålla ett tal nästa måndag eller jag skulle igentligen ha gjort det till denna måndag, men jag pluggade inte så mycket på lovet så jag får väll ta igen det nu.. Det var inte så många som hade gjort det heller så jag kände mig inte ensam.. Men vill verkligen få till detdär, får klura lite på detdär..

Idag tittade jag lite halvt på "RAW comedy club" det är roligt det :D Sen tittade jag på "Silent library" som gick ut på att de skulle göra illa varandra och göra riktigt äckliga saker och de lag som klarade göra alla dessa saker tystast vann.. Jag tycker inte att sånt är så roligt att titta på, men jag gav det iaf en chans och det måste man ju göra!

Nu måste jag försöka ta bort mina haloweennaglar hur jag nu ska lyckas med det :S  Men i vårat projektarbete så gör vi smycken och det är svårt att göra det med lösnaglar så det är nog bäst att ta bort dem..

Så såg dem ut!

Men ha det bäst! Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0