Lördag

Idag var det tävla på sorf, det gick bra fast Doris var riktigt stressad, men det var roligt att alla trodde att hon var unghäst fast i själva verket är hon 16 år. haha.. Iförsta klassen så kastade hon sig åt sidan vid ett hinder, men resten av banan gick bra. Sen tänkte jag till nästa klass att jag bara rider henne så lungt jag kan och sattsa på att få henne så lungn så möjligt, det gick mycket bättre. Det var idealtid i de klasser så jag kom 2:a haha. Det var kul med ärevar ;D Viktoria och Jenny har gjort ett bra jobb :)

Nu är vi hos Evelina och fixar oss för utgång :) Det blir jag, Evelina, Jenny och Annette denna gång, skoj skoj.
Ha en underbar kväll allesammans och puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0