Helg

Det har varit jättebra skolvecka:
måndag, tisdag & torsdag  kl. 08.15 - 11.00
onsdag kl. 12.00 - 15.30 
fredag - ledig  
Ser det inte härligt ut?

Idag gick jag och sis på stan, hon ville hitta skor men hon funderar på ett par men får se om det blir något med dem, de var fina :) Sen fyndade jag lite och så blev det present till den blivande 18-åringen.

Lindex: Väskan = 49.50 kr
            Örhängen = 9.50 kr
(Väskan skulle kosta 149.50 kr och örhängerna skulle kosta 59.50 kr) 

Det var kul igår när jag red så sa en tjej i min ridgrupp att jag red så bra och att allt ser så lätt ut när jag rider, det är ju det man vill höra när man är dressyrryttare, så det känndes bra :)

Nu ska jag och sis till stallet så puss på er, hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0