Fredagsmys

Idag fungerar datorn bättre, jag tror jag till och med lägga in bild ;) Idag har jag varit i skolan, det har gått bra. Först var det pa sedan mat och sist Ullas lektioner. Slutade halv två då blev det till att handla present till systrarna :) När vi kom hem fikade vi, sen åkte vi till stallet och red.

Hahha kul att svara "Johanna" i telefon får till svar "vem är det?" jag "Johanna" "vah vem är det?" "Johanna" "men vem är det?" "Johanna vem är du då?" "jaha då måste jag har ringt fel". Sedan fick man sms där det stod jaha nu vet jag vem du är, egyptien girl hahah :)

Kul att jag har varit yr i en och en halv dag nu :S Hoppas det går över till imorgon bara.

Nu ska jag gå en liten promenad med två små underbara hundar :)
Puss på er! <3


Hahah en gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0