Dressyrtävlingen






Det var lite bilder från tävlingen idag. Jag kom tvåa, så jag är nöjd, sen finns det ju alltid lite saker som man kunde gjort bättre, självkritisk som man är ;) Jag blev inte så nervös denna gång men det är väll för att jag känner mig säkrare på dressyren :) Sis kom precis utanför placering, men hon var jätteduktig :D

När vi hade blivit utsutsade till stallet och börjat rida så kommer Kim ut med min mobil och säger att Café silver hade ringt, så då förstod jag att det bara var att sadla av och skynda sig hemmåt. Sen blev det jobba av, men det gick bra, det var ju ett tag sen så det var roligt :)

När jag kom hem fick jag följa med mami och handla och sen hamnade jag här! :)
Hoppas eran lördagskväll blir bra, puss på er! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0