Draft: Okt. 30, 2009

Idag har varit en stressig/fullbokad dag, och än är inte alls klar. Dagen började med att jag vaknade, åt frukost och sen cyklade till stallet. När vi kom hem så åkte vi och handlade (groggvrike och godis) till imorgon, festa med tjejerna, ska bli riktigt kul :) När vi kom hem, bestämde vi oss för att gå ner på stan ett lite tag och sen var det dax för mig att gå och sola, det är så sköönt må jag säga. Man får tid att koppla av ifrån den annars ganska stressad vardag och tänka på allt. När jag kom hem blev det laga mat med mamma. När jag blev klar med det så var det dags att gå upp och diska. Sen tätt där efter blev det äta mat och nu Idol. Erik hejjas det på, han är bäst enligt mitt tycke och smak :)

Detta inlägg skulle jag publicera i fredags (han inte skriva klart det), men efterom att jag och min dator skildes som ovänner denna kväll så kunde inte jag publicera det men jag får göra det nu istället ;) haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0