Måndagar börjar allvaret

I lördags blev det ju som sagt utgång med lite tjejer, det var skojj som vanligt :D Först blev det konrad sen silk (tycks alltid hamna där även fast man inte vill) haha.. Men med roliga vänner så bilr det ju roligt vart man än är ;)
Bilder!

Nettan,Evve&Jaggg

Lite drinkar :)


Efter en tids drickande började E käka tomater.. haha

(hade såklart velat lägga in en bild på sis eller jenka som hon kallades hela natten,men hon godkännde ingen)

Idag på första lektioen så fick vi tillbaka ett prov, jag är nöjd fick VG-, det var tre frågor jag vick g, vg & mvg olicka på varje fårga ;) Fast jag var ju bara där på 1 av 4 eller 5 möjliga lektioner och den frågan jag fick mvg på var den lektion jag var med på, så jag är nöjd. Mycket stolt över sis som fick MVG med tanke på hur lite vi kunde plugga så var det riktigt bra :D

Sedan hade vi ett tal i svenska B, nationellt prov. Det kändes ganska bra när jag var klar, eller man blev glad för det var skönt att bli av med det. Direkt efter jag hade haft talet frågade läraren mig "Du har inte funderat på att bli präst?" hahah jag vet inte hur man ska tolka det, men jag hoppas på mammas och Alex veration ;)

När vi kom hem från skolan så var det till att fira mamma, hon fyller nämligen år idag :) GRATTIS till henne :D

Dessa paktet fick mami av mig och sis :)

Nu måste jag duscha så att jag kommer i säng, har inte blivit så många timmars sömn för mig.. Hiho! ha det bäst och pussen :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack gumman!!

Kram, Mamma

2009-11-10 @ 15:27:56
Postat av: blä

vilken äcklig bild den sista. den godkäner jag inte :O huhu

2009-11-10 @ 15:33:24
Postat av: Jag :)

Så lite så mamma, karm Johanna :)



Evelina: Haha men du jag tar bort den med engång, jag har ju minst 10 000 besökare varje dag så det är bra att du klagar, det är därför Jenka aldrig brukar acceptera bidlerna, jag få ju inte änns skriva hennes rikiga namn längre;) haha

2009-11-10 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0