Haha Ulla<3

Idag har jag varit i skolan, Jag och Evelina fixade våra loggböcker idag på pa:an, det kändes bra, sedag har vi bestämt oss för att vi ska sammarbeta med Karin och Matilda i klassen, för dem ska fixa en dag där de kanske har en modevisning och lite sådär, så ska vi få stå där och sälja, känns riktigt bra faktisk, ett stor tack till dem som kom med förslaget och är så snälla som låter oss stå där, riktigt spännande ska det bli, sen när vi har bestämt ett datum så får vi ju liksom ett deadlaine. Då är det bara att satta :) Dagen var faktiskt helt okey i skolan, trevligt att vi åt lunch med fina flickor ifrån SP07A :D

När vi kom hem så fixade vi oss och åkte till stallet, red Doris ska ju vara med på Jennys och Viktorias tävling imorgon (deras pa-arbete), ska bli spännande, snällt att jag får låna sis nerviga häst ;)

hahaha jag måste bara berätta idag på lektionen så satt en tjej med på våran lektion, så skulle Ulla hjälpa henne, hon skulle skriva ett CV, så hon skulle alltså skriva saker hon var bra på, så satt dem där och tänkte sen sa Ulla (eller Ulla Karin Holmberg som hon heter nuförtiden) "Det är tur att vi inte ska skriva vad du är dålig på" Jag "hahahahahahahahahahaha som att hon är så dålig, hahahah" så roligt det var! Alla som hörde asgarvade, orden kan komma ut fel ibland ;)

Ikväll blir det idol och sådär, ha en underbar kväll gott folk! PUSSAR!

Hahah jag och Doris efter en clear round :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0