Torsdag och snö

Haha skrattade lite när jag loggade in på bloggen idag för det första jag såg var min långa rubrik till inlägget jag skrev igår.. Dagen började bra med att få beröm av en lärare :) Det var jobbigt att jag "glömde" mina glasögon hemma, så när sis skulle hämta dem till nu (jag behöver ju dem när jag sitter vid datorn) så var dem borta, då gick jag och tittade, JAHA då låg dem i väskan... Men men det fungerade juh..

Åhh vad arg jag blev på min lärare idag. För när jag skrev min apu-raport sa läraren (Angelika heter hon) att hon var säker på att Eva (hon som jobbar på Café Silver) hette Nilsson i efternamn, så idag gick jag in till Café Silver och skulle få den påskriven så var inte Eva där, så Ali skulle få skriva på den, så frågade han "Vem är Eva Nilsson?" Jag "hahaha heter hon inte så?" Ali "hahahhahaha nej hon heter.." Men då skylde jag faktiskt på Angelika, sen när jag berättade det för henne hon bara "Oj vad pinsamt jag trode hon hette så" haha aja dem får sig nog ett gått skratt iaf :´D (Borde nog ha fattat det, för när hon säger att hon är 99,9% säker på det så är det störra skans att 0,01% har mer rätt än hennes, hahah detdär kanske ni inte fattade, men men) 

Oj vad kallt det har blivit nu, blev termobraxer och dunjacka till stallet ;) Skönt med fredag imorgon, måste nog plugga imorgon så att jag blir klar med detdär talet så jag hinner träna på det också, hoppas jag klarar komma igång med det bara ;) Nu blir det fixa sig för säng, riktigt trött idag eftersom att jag, sis och Viktoria sov max 5 timmar inatt, mycket prat och sånt ni vet ;).
Ha det bäst PUSS! :)

 
Don't forget to wear a smile, you'll never know who's smiling back ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0