Mycket!

Det var kul i Lödags, först var vi här hemma och det var skoj :) Sen begav vi oss till hotellet och ja det var skoj där också. Här kommer lite bilder:

- Skulle ha kommit, men det fungerade inte, om det går så blir det i nästa inlägg, lovar det!

Efter hotellet blev det direkt hem till säng och dricka massa vatten vilket ledde till att jag behövde kissa stup i kvarten, sen vaknade jag av ett dåvt skrik "Har inte Lisa och Annette kommit hem än?" åhh det var J och E som hade kommit hem, haha .. Sen strags där efter kom Nettan och Lis och då ringde visst telefonen, men när det hade pratat klart efter ett långt tag så kunde jag somna om. 

För att sedag gå upp vid halv 9 på grund av att jag skulle jobba. Sen kl. 12.00 kom sis för att hjälpa oss och tur var väll det, för det var sjukt mycket folk så vi hade nog inte klarat det sjäva.. :) 

Sen efter att ha jobbat i 8 timmar blev det hem och cykla till stallet för att sköta 4 hästar. Bland annat Wessel en friserhäst som står i stallet, han var riktigt härligt så det var riktigt kul att rida han :)

Så man kan säga att det var en lång bakisdag! Jag kännde mig ganska slut när jag kom hem från stallet och kom på att det fanns skolarbete kvar att göra. Men det fungerade det också. Fast det gör väll att jag känner mig riktigt trött en dag som denna, men det går förhoppningsvis över ;)
Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0