Disk,Hund,Hästar

Hahah det var bror som kom på rubriken till förra inlägget, det känns mer som ett namn till ett inlägg i helgen (om det blir tidig hemgång från hotellet eller något sånt).. 

Idag har jag diskat världens största disk alltså helt sjuk mycket!

Detta var sista diskiningen, innan var det ett fullt diskställ med glas, sen ett nästan fullt men tallrikar som jag diskade på morgonen.. Våran diskmaskin har gått sönder.. 

Idag har Cognac åkt hem (hunden vi var hundvakt åt i två veckor). Det var tråkigt eftersom att vi har fått en bra kontakt. Men jag kommer träffa den hunden igen så det är lungt :)


Sen bestämde vi oss för att åka till stallet och då blev det rida av. Jag red Doris och det gick riktigt bra, hon är så fin nu förtiden, hoppas det håller i sig. Sen red sis Taipan och han är 28 snart 29 år och kan fortfarande dra iväg och sparka två bakuter på rad, såå sött alltså, det är min lilla kuse det :)<3 Sen red sis Solo också och det gick riktigt bra, jag var "ridlärare" åt henne, så duktiga :)

Lite tråkigt med hästbilder, det var därför jag gjorde dem små ;) Men visst är Taipan söt med tungen? ;)

Nu måste jag plugga lite, fast det är jobbigt för jag glömde glasögonen i skolan så det blir jobbigt för ögonen (jag behöver ha det när jag sitter vid datorn och läser och sådär..) Sen tror jag att jag ska ta tag i mitt rum, det behöver verkligen städas! 
PUSSAR :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0