Filmtips!

Okey igårkväll efter robbinson bestämde vi oss för att ge twilight en chans, så jag, mami och sis tittade på den och jag kan erkänna att den var bra och att jag tänker se tvåan ;) haha jag har ju varit så skeptisk till den filmen så det inte är sant men det kanske var bra för då blev man ju positivt överraskad :)

Idag såg jag och sis en film som också var riktigt bra den hette "The proposal" så den kan jag varmt rekommendera :)



Denan dag har varit bra, men imorgon är det bara att gå upp tidigt troligtvis inga hundar som väcker en (så morgonpigga är dem inte, de kom och väckte mig vid 11-tiden imorse, haha) sen är det bara att sminka sig för att sedan äta frukost halvsovandes medans "vakna med the voice" står på. Fast tro mig det är det ända jag gillar med mornarna att man kan titta på just det programet på kanal 5 då får man alltid ett skratt. Aja sen klär jag på mig kläderna och fixar håret, sen är det bara att cykla iväg till skolan troligtvis snabbt eftersom att jag är expert på att titta på vakna med the voice några minuter förlänge ;)

Ha det bäst och sov underbart! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vi var tvungna att cykla snabbt om vi skulle ha hunnit i tid.. men du cyklade ju iaf inte snabbt, haha ;) men de var ju bra att vi bara hade en lekton så du kunde komma hem och sova ;)

2009-11-23 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0