Onsdag

Hej! Idag var det först 5 timmars svenksaprov, sen lite väntan och lite mat på det. Med svankan känndes det sådär, jag var väldigt trött eftersom att jag låg vaken i 4 timmar vilket gjorde att jag fick sova 3 timmar inatt, men hoppas att det gör att jag kan somna inatt :) Efter skolan blev det ridning på sorf det gick väll sådär, jag fick rida Bon jovi eftersom att Demiro hade vaccinerats, jag och Bon jovi har väll inte så bra kemi, men jag kämpade och i slutet gick han väll bra, enligt damerna i ridgruppen iaf ;)

Viktoria är här, alltid lika trevligt :D

Nu ska jag titta på paradise hotel om det fungerar och efter det blir det dusch sen säng.
Puss på er!


Ibland måste man göra saker man inte vill, ta tag i saker man hälst önskar bara försvann, men nu är det dags för mig att ta tag i det. Sen får man hoppas på det bästa tänkabara utväg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0