Öppet hus

Idag var det ju "öppet hus" i skolan, det var väll helt okey, fast jag belv lite yr mot slutet, hade inte ätit så mycket.

Har precis börjat tvätta och nu sammlar jag mig för att gå ut och gå med hundarna.

Gasnka kul att jag och sis satt och halvkollade på tv:n medans vi fick höra att dem skulle kolla in sharm el sheikh , vi var ju där askul :D Hahahah de var på old market och där så jag en kille som vi träffade där ner, haha minns jag rätt så flurtade han med mig och sis ;) Kan lägga ut länken sen om den kommer upp på intenet, vilket den lär göra :)

På lödrag ska sis tävla med Doris, spännande :) Sedan blir det till att sätta sig på närmsta tåget till sockholm, vi ska hälsa på syrrorna, pappa och Chalotte, vi ska fira Melina som fyller år :)

Min dator har blivit cp en vi formaterade om den så det är därför det inte fungerar att lägga ut bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0