Lördagen då!

Hej! Denna dag har varit ganska lik alla andra bakisdagar, fast med lite mer inslag av plugg.. det är riktigt tråkigt men nödvändigt...

Gårdagen var rolig, vår lilla förfest var riktigt lyckad som vanligt, alltid lika roligt att umgås med tjejerna :) Det känns riktigt bra att ha mina underbara vänner för utan er hade jag inte klarat det! <3 Inne på hotellet var det sjukt mycket folk och bortsätt från att jag tappade bort Evelina så hade jag det kul ;)

Där hade vi fixat oss och blandat våra första drinkar, den enda som skandes vad självaste Diane ;)


Nu kan vi köra igång på riktigt! :D


Jag skulle blanda drinkar till mig och Nettan, det ser ju lyckat ut, eller? Iaf tills hon kom på att det var mjölk i drinken ;) haha

(Blev tuvärr inte så mycket bilder)

Det finns väll inte så mycket mer att säga eller göra det är bara hålla tummarna och i slutet så vet man att det kommer att lösa sig, för det gör det alltid, right?


Kommentarer
Postat av: D

Vad skulle det annars ha varit i drinken liksom? HAHA Alltid roligt att festa med bästa tjejerna(A)!

2009-11-02 @ 07:25:20
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: jag :)

Hahaha ja jag menar det.. :D Åhh håller med :D

2009-11-02 @ 15:02:22
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0