Aj det gör ont!

Idag när jag vaknade var det bara att ringa dokton, jag fick tid med en gång och ja det var urinvägsinfektion. Det gör så himmmmla ont och detta säger jag utan att överdirva, man kissar ju blod förfan. Aja jag klarar mig, bara jag inte blir febrig för jag måste gå till skolan imorgon, vi har en 3-timmarlektion imorgon som jag tror jag har missat samanlagt 3 gånger det vill säga 9 timmar på en 100 poängskurs, absolut inte bra, det går ju inte att hjälpa att man är sjuk men iaf.. Måste prata med läraren imorgon känner jag, men det blir nog bra hon är trevligt, fast det känns ju som att det blir svårt att få det betyg som hon sa att jag skulle kunna få, men det är bara att köra på! :)

Jag har tagit bort mina naglar nu för sista gången, kommer aldrig mer att fixa dem, det känns mycket bättre utan :D

Hahah där lurade jag dig allt jag är fast i lösnaglar, jag kan lova er att ni kommer att se naglar på mig igen ;)

Men nu blir det snart sängen.. Ha det bäst och pussen! :)


Det går inte en ända dag utan att jag tänker på det, det kommer det nog inte att göra för ens jag får svar heller..

Kommentarer
Postat av: L

stackars :(((

2009-11-04 @ 17:26:20
Postat av: Jag :)

:( Men det blir bra :)

2009-11-04 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0