Ändrade plander :D

oj det blev ändrade plander för idag. Lisa skrev sms igårkväll och frågade om vi ville följa med till västerås, och det ville vi för vi har ju inte träffat Lis på jättelänge.. <3 Så vi gick upp tidigt för att vi skulle åka med 09.10 tåget. I västerås fyndade jag, allt jag köpte skulle kosta 500 kr, men det kostade 170 kr, så jag är nöjd :) Jag är jättenöjd men kläderna, det var fina, sköna och billiga :) Sedan hittade jag och Sis en kamera som det var kampanj på, så den kostade 999 :- Fast efter att kampanjen är slut ska den kosta 1500 kr så vi tjänade på det också :D Den verkar vara bra, så jag är nöjd. Nu snart allt fixat inför PEACE AND LOVE!! :D Det var roligt att vara med Lisa, man saknar ju alla nu när det är praktik! <3


Så ser den ut, det fanns bara svart kvar dock ;)

Nu är det dax att titta på Eurovision Song Contest :D Hejja Azerbarjan, och en liten tumme för Sverige såklart, även om låten suuuger...  Puss hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0