Så jävla rädd!!

Jag har börjat tänkt på en sak nu när jag är ute på praktik, hur mycket man saknar alla kompisar, man träffar ju inte dem nu på samma sätt som man gör när man går i skolan och hur ska det då bli när man gått ut gymnasiet och börjar jobba :S Aja om man tänker så, så är det rätt skönt med ett år till :D Fast i denna vecka måste jag tillbaka till skolan och göra ett prov, hmm kul! Det är svårt, men det är dax att börja plugga till det kanske. ;)

Åhhh jag blev sååå rädd idag, alltså det var riktigt länge sen jag blev så rädd, vill jag lova. Jag och Sis var i stallet och hade precis tagit in hästarna och ställt dem i gången, tvåttmaskinen var på och den kan ju vara läskig om det rinner ut vatten och sådär, men hästarna brydde sig inte i det. Men så börjar maskinen låta JÄTTEhögt så jag tog tag i Taipans grimma och pratade lungt med honom och Sis gjorde det samma med Doris. Men när jag vände mig om och skulle titta på tvättmaskinen som gav i från sig ett så hööööögt ljud, så hoppade hjärtat över både ett och två slag när jag såg att den stod och hoppade upp och ner, från sidan till sidan på golvet, alltså den var kvar på samma ställe men den lyffte från golvet så mycket vibrerade den, jag blev så rädd när jag såg den att inte ens jag kunde hålla mig lugn, det var som något bara tog över, kroppen och rösten reagerade utan att jag kunde hindra det. Så jag bara råkade skrika, och det är ju inte så bra när man står med en lika rädd häst i handen som sitter fast med kedjor, så skulle han försöka slita sig skulle han nog göra illa sig. Men som tur var så la maskinen av och vi kunde ta in hästarna i boxarna. Men jag skojjar inte jag skakade nog 10 min efter dendär tvättmaskinen :S:S ursh så rädd jag blev, men det såg seriöst ut som att den skulle sprängas...
 
Hahah aja annars har det inte hänt så mycket idag.. Alex kom hit en stund så det var roligt, man träffar ju inte han lika ofta nu men tanke på att han inte bor hemma, men då är det i och för sig roligare att räffa honom när man gör det :D hihi

Men nu tänkte jag städa lite sen blir det nog till att sova :) Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0