Glasögonorm! :)

I måndags var jag hos optikern och då fick jag reda på (efter en lång utredning) att jag behöver glasögon, så jag tog hem 8 tänkbara glasögon, men nu har jag bestämt mig för ett par, så idag ska jag gå tillbaka till synsam och tittde på om det fanns något mer tänkbart alternativ, men det landade på de första tiger glasögonen son jag hade bestämt mig för. Mammi var så duktig så hon prutade ner dem jättemycket, haha jag tror det landade på att hon sparade 1000 kr :D Det är var bra det :)  


Så ser dem ut :D

Idag har det inte hänt så mycket.. Jag har varit på praktik, då fick jag gå ut med lappar till 50 olika affärer runt om i sala, så för mig blev det en hel del promenad, men det var trevligt att träffa så mycket människor, att få komma ut lite helt enkelt :D

När det var stalldax så red jag Taipan med kandaret (ett specielt träns med två bett) och det gick jättebra :D Sen tittade jag på Jenny och Hanna som skulle hoppträna för kim :) Och båda var riktigt duktiga, det är så kul att se :) Jenny har utvecklats så enormt i hoppning, åhh vad kul det är att se :D

Aja nu ska jag titta på bb, hejsvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0