Jobb,Grill,Kubb,Plugg

Hejsan!
I Lördags började morgonen med en försovning, jag vaknade kvart över 9 och jag skulle vara där 9 så jag fick panik, men jag ringde till Ali och berättade att jag precis hade vaknat men att jag kommer, då sa han att det var lugnt, men jag skyndade mig och kom dit halv 10, ganska snabb iaf, fast då han jag bara få i mig en liten banan. Men jag klarar väll mig tänkte jag, Sen när jag kom dit märkte jag att jag hade glömt sätta upp håret, ååh det är ett café lixom.. haha men jag frågade ida om jag fick låna en snodd och då fixade hon det. Sen hade jag glömt bort priserna, för det var ett tag sen jag jobbade där ju. Inte nog med det, när första ruschen kom så tog kaffet slut så vi hade en full kanna kvar, men jag tänkte ta lite kunder innan jag satt på det igen, och då tog kaffet slut uttan att jag han blinka, så stod vi där utan kaffe, men då styrde Ida upp det, så vi fick säga till kunderna att vi kom ut med kaffe sen när det var klart.. haha men efter det vände det faktiskt och gick som vanligt igen. Så det kändes bra. Fast när jag gick hem var jag lite yr, troligtvis eftersom att jag inte hade ätit något på hela dagen, bara en banan och drukit en kopp kaffe.. haha men jag får skylla mig själv... 

När jag kom hem så var det bara att fixa sig för vi skulle till Lisa och grilla. Det var jättetrevligt, det var jag, Jenny, Viktoria och Evelina som kom dit. Efter grillningen satt vo och spelade kort, sen blev det robbinsson. Sen spelade vi lite kort till, sen bestämde vi oss för att gå ut och spela kubb haha.. När vi konstaterade att vi skulle bli ogämna lag, så ringde Filip som skulle hämta Viktoria och sa att han nästan var där, så då fick han vara med och då blev vi ju hjämt antal iaf.. Haha Det var jag, Jenken och Evelina i samma lag, och vi var jätteduktiga ända tills Evelina sköt ner kungen.. men det var lite Jennys fel också.. Sen andra gången blev vi utklassade av dem.. haha.. Sen så åkte Viktoria och Filip hem, då var jag med Lisa och då van vi stort :D haha Men somsaggt det var trevligt och roligt hos lis, sont borde göras oftare, synd bara att Diane var "trött", haha nej jag skojjade hon var nog det hon hade ju varit i skåne i helgen. Men nästa gång kanske hon kan :D



Nu ska jag och sis äta müsli, sen blir det stall och efter det måste vi plugga.. hejsves! :)


Hahah jag vill vara vig, men det gör juhh onnt ! hah

Kommentarer
Postat av: Diane

Gahh, jag somnade med te och glass i knät typ, hihi. Men hoppas verkligen de blir nå mer sånt där trevligt, annars ses vi ju på peace and love ;) btw, inte långt kvar till golvet!! :O Bra jobbat! puss

2009-05-25 @ 15:38:12
Postat av: Jag :)

haha, ja det hoppas jag också på :) ja det är mindre än 1 månad kvar tills vi drar :D haha tack :)$ men det gör ont :S hah. Pusspuss =)

2009-05-27 @ 22:20:44
Postat av: Jenny

Haha, tur att det var mitt och evves fel att vi förlorade, det var lixom vi som fick ner några kubbpinnar!



Haha, men Jenny ta kortet da taa :D

2009-05-28 @ 15:42:10
Postat av: Jag :)

Men det var du som kastade vårat "kapital" nära kungen, sen råkade evve få ner kungen;) men jag är inte bitter ;) haha

2009-05-28 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0