inte långt kvar nu :)

Hej :)
Förlåt för att jag inte har bloggat men det är för att jag har så mycket plugg nu, det ända man gör är vaknar, äta frukost, sminka sig, klä på sig, gå till skolan, komma hem, äta, åka till hästarna, komma hem, PLUGGA :S Men svart är det slut på det, sommmmmmmmarlov :D

Så har mina dagar iaf sett ut alla dagar denna vecka, det ska bli skönt med helg också, då får jag ju sova, jag är trött hela tiden för jag går och lägger mig allderles försent och går upp alldeles förtidigt :) aja nu ska jag sluta klaga.

Jag fick MVG på praktiken :D sen får jag VG i ett turismämne, så jag är supernöjd :D hehe ja snart kommer man ju få massa betyg, nervöst :S hoppas det blir bra och jag känner mig nöjd över dem. hehe

ha det bäst, pusshej! :)


haha visste inte vilken bild jag skulle ta.. Men jag ligger ju i soffan och tittar på tv så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0