En bra praktikant!

Hej.
Nu har jag fått mina glasögon :)

Så såg dem ut! :)

Först så var jag på praktiken, åhh jag måste bara berätta, igår så kom Angelika och då berättade Anneli att jag var  Utotriktad och frammåt tjej. Att jag är jätteduktig, först gick jag och tittade och analuserade, sen efter hand så började jag ta egna iniatsitiv (Stavning?) och hjälpa kunder. Och att jag till och med hittade på lagret och att det inte var så vanligt efter bara någon vecka. Så dem var jättenöjda med mig. 

Idag så var jag, Jenny och Mamma och fikade efter att vi hade hämtat mina glasögon. Då bestämde vi oss för att gå till Café silver, och där stod Ali glad att ta emot oss, han sa att han saknade mig, när jag jobbade där och sådär och att dem ville ha tillbaka mig, sen sa han att dem hade en praktikant nu som inte var lika duktig som mig, fast hon var dock 25. Han sa att han kanske kommer höra av sig sen om sommaren och då sa jag att jag ville det och då sa han att han absolut skulle föröka göra det :)  Tänk om jag får sommarjobba där också :) Men sen bestämde vi oss för att vi skulle gå in till Nöjdhs där jag praktiserar nu, och då sa Lena till mamma: Johanna är verkligen duktig alltså och det säger jag utan att  ljuga. Det är inte många som är såhär duktiga, hon tar egna initiativ och ja superdukig alltså :D .. Så Jag blev så glad jag få så mycket beröm på mina praktikplatser, hihih det är kul :D Men Cafe silver har hjälpt mig mycket, jag har blivit mycket modiager, och vågar prata med kunderna, hade jag inte praktiserat där hande jag nog varit mer innåt eller vad man ska säga. Så Café silver har hjälp mig mycket, me like, jag merar jag skulle ju inte bli beskriven som utåtriktad om jag inte hade varit hos dem innan. Men jag hoppa att jag får jobba mer där mer nu, det är roligt, sen så hejar man ju på folk på stan som brukar vara på och fika där, så det är lite roligt också. Folk känner igen en för att man har jobbat där lixom.. hehe :D

Aja nu ska jag vell snart titta på bb, sen blir det sova. Och im blir det nog plugga, sen ner på stan och titta om man kan hitta en bra och lagom billig kamera, efter som att våra är snodda! :( Sen blir det väll stallet. 
Ha det bra! puss hej! :) 

Kommentarer
Postat av: annette

va söt du är i dina glasögon=)

2009-05-17 @ 17:35:47
Postat av: Annette

va söt du är i dina glasögon=)

2009-05-17 @ 17:37:30
Postat av: Anonym

Tack Annette :D

2009-05-17 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0