Hejsan :)

Hej!
Jag kan börja berätta om min praktik, den har varit riktigt bra, Lena och Anneli som jag jobbade med var jättesnälla och de tyckte jättemycket om mig, så det var roligt. Jag fick 400 kr i presentkort hos dem, så jag blev jätteglad :D Sen så sa jag att jag kan hjälpa till om det behöver hjälp och att det bara var att ringa mig, så sa Lena att den tanken hade det redan tänkt, så vi får se om det ringer mig någon gång :) Fast det läskigaste skulle vara om det ringde från Nöjhds först  och fråga om jag kunnde jobba där och sennare så rinager Ali och frågar om jag kan jobba på café silver, så måste jag ju säga nej sen så är jag hos deras granne och jobbar, det skulle kännas jättetaskigt, men vi får hoppas att det senariet inte dyker upp! hehe ;)

Idag har jag spelat poker med Jenny, Alex och mamma, det gick värkligen inte bra för mig, hahah jag åkte ut förts allla gånger faktiskt. Sen har jag faktiskt pluggat idag, jag känner mig stolt, haha jag är faktiskt klar med apu-rapporten. Får se om jag hinner plugga något mer innan skolan. Sen har jag såklart varit  istallet också. 
 

Hästarna blev utsläppta på bete idag, så jag blev lite ledsen för vi visste inte
det för det var ingen som sa till oss att dem skulle släppas ut,
det hade ju vartit kul att se, efter som att det inte kommer vara så många
 tillfällen mer man kan se Taipan så glad.. :(  Fast denna bild är när det
sprang ifrån oss, för det ville inte in, när det äntligen hade släppts ;) haha

Imorgon ska jag jobba på Café Silver, ganska härligt, få ihop lite pengar, sen ska vi ut till Lis, vi ska grilla och så. Roligt tycker vi :D Ha det så bra, Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0