Valborg :D

Hej, igår var det dags för valborg igen :D Vi gick upp kl. 8 och fixade oss, sen gick vi och mötte lite tjejer för vi skulle fika på johanssons, sen efter att vi hade fikat och stroosat runt i "Sala storstad" till 11 för då var det dax att åka till Uppsala, det vår såå härlig stämning på tåget, det var aspackat med folk och alla var glada och sjöng massa " vi åker tåg, vi åker tåg ,vi åker tåg, vi åker tåg, vi åker tåg, vi åker råg" eller " vi åker båt , vi åker båt, vi åker bå...." eller "åhh åhh ååå å" hahaha ja där fick ni ett litet smakprov på vårtan tågresa.

Sen när vi var framme var det av till backen, det var skojj där också. Sen åkte vi hem vid halv 4, och då bestämde vi oss för att inte köpa biljett, vilket vi märket var fel när vi kom på tåget, för det fans typ sittplater för alla så en koduktör skulle lätt hinna ta sig igenom hela tåget. När vi så att han började närma sig oss blev vi rädda, först gick Frida och Lisa längre fram, jenny och Diane låssades sova, då var det bara jag, Annette och Evve kvar, vi viste inte vad vi skulle göra, men tillslut bestämde vi oss för att gå längst bak i tåget. Men allt efter han närmade sig så bestämde vi oss för att vi skulle köpa biljett, vi skulle dela på en vuxen så jag skulle säga att jag var född "93-07-02" och Evve tänkte säga "97-08-06" hahaha fast hon menade 93 men hon sa fel. Aja men sen kom han fram till oss, och då tittade Nettan och Evve ner i golvet och jag börjar pata, jag bara, jag har denhär (och visade en gammal billjet) han bara är du inte lite väl optimistisk nu. Jag bara jo, och så fortsatte vi att prata, jag hörde inte vad han sa men jag svarade ja på allt han sa, vilket visade sig vara ett bra drag, för han bara ähh vi löser det sen, så jag fick alltså åka gratis, sen tittade han på Nettan och Evve men efter som att dem bara tittade bort så gick han vidare. haha sååå sköönt, sen när han hade gåt lite längre så gick vi tillbaka och frågade hur det hade gått för Jenny, Diane, Lisa och Frida, och för Jenny och Diane hade det gått bra, men Frida och Lisa gömmde sig på toaletten, men efter ett tag kom dem ut, så ingen utav oss behövde betala. hahaha en sådan resa alltså :D

Tillbax i Sala var det dax att äta pizza, mmm det var den godaste pizzan jag har ätit någon gång, jag skojjar inte.. Vi alla var jättehungriga, så det var jättegott :D

Sen så kom Viktoria och då gick hon med mig och Jenny hem och så fixade vi oss, så trevligt. Sen när vi var klara, så gick vi och mötte tjejerna. Vi hade rikigt kul på kvällen, vi gick runt lite och var överallt och ingenstans som jag och Lisa beskrev det :D 

Tack för en rolig valborg alla <3 


Jag tog inga bilder under kvällen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0