Härlig dag :)

Hej :) Dagen började med att jag och sis söka solade. Sen gjorde vi oss i ordning för att vi skulle titta på balen med Lisa och Kim :) <33 så kul att träffa Kim det var riktigt länge sen man va med den tjejen:) kul att lis orkade ta sig in till stan också, hon har ju varit sjuk stackarn.. Sen var det så kul att se alla så fina också :) kommer bilder sen om jag inte kan lägga ut nu, för jag bloggar från mobilen:) men efter det slängde vi i oss mat sen övningskörde vi:) man börjar känna sig lite säkrare nu, vi kör till och med i stan:) inte dåligt va ;) när sis hade kört oss till stallet så red vi solo, Doris och Taipan och det gick super :) sen var det slut på min dag.. Jag måste bara berätta för er att när jag jobbade på cafét i lördags så fick jag sommarjobb där:) så nu har jag två, så nice:) ha det bäst pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0